Klacht: Onterecht afgeschreven bedrag van € 49,95

op 11 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen 4 januari 2016 is er van mijn rekening een bedrag van € 49,95 van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb hier niet mee ingestemd, en heb het bedrag terug laten storten op mijn bankrekening.
In december ben ik telefonisch benaderd door een bedrijf. Hierin werd gezegd dat ik een mail kreeg en deze mail moest beantwoorden. Ik heb nooit een mail ontvangen, en heb deze dan ook niet kunnen beantwoorden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer MKBussiness bovenstaande klacht serieus neemt. De automatische incasso, waar ik niet mee ben ingestemd, stopzet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door S. Nutma