Klacht: onterecht abonnement

op 23 december 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik zou volgens huurwoningen.nl per 2 december 2016 een account hebben aangemaakt dat ik op zoek ben naar een huurwoning in Goor. Ik ben helemaal niet op zoek naar een woning en heb me ook niet ingeschreven. Uberhaupt zou ik nooit een woning zoeken via een website waarvoor je moet betalen. tot mijn verbazing is er vandaag een bedrag geincasseerd van mijn rekening van 19,95.Na telefonisch onderhoud moet ik toch dit bedrag voldoen terwijl ik hier nooit een accoord voor heb gegeven. Ik heb mij gelijk via een link afgemeld terwijl ik mij nooit heb aangemeld. Wat zijn dit voor een praktijken?

Het zou niet meer dan normaal zijn dat ik het bedrag van 19,95 niet moet betalen!

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

7 maanden geleden - Beste Selma, Via selmakok@casema.nl kan ik inderdaad geen account terug vinden. Via welk e-mailadres heb je een link gekregen waarmee je je afgemeld hebt? Dan kan ik e.e.a. voor je nakijken. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:39 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl