Klacht: onterecht abbonement

op 20 juni 2017 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Hoe ben ik in vredesnaam aan een ” abbonnement” van powermob tv..maar nog meer…hoe kom ik er #$%%^ vanaf?!
Ik heb het al een keer opgezegd maar het gaat gewoon door.

HET MOET STOPPEN! En alhowel het maar 15 euro is.. tot nu toe... het voelt als diefstal

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefuture een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefuture

Heeft op 12 juli 2017 om 10:50 geantwoord

Beste,

Wij hebben uw klacht onderzocht en u komt in aanmerking voor restitutie. Wij zullen een bedrag van € 20,00 aan u overmaken, daarvoor hebben wij wel uw bankrekeningnr (IBAN) , tenaamstelling en woonplaats nodig.
Zodra wij deze informatie van u hebben ontvangen kunnen wij het bedrag aan u overmaken.

Wij streven ernaar het bedrag zo spoedig mogelijk aan u over te maken, u dient wel rekening te houden met een verwerkingstijd van minimaal 1 week na ontvangst van de gegevens.

SalesSupport

Heeft op 26 juli 2017 om 14:14 geantwoord

Uiteraard ben ik tevreden met de aangeboden oplossing maar dit had voorkomen kunnen worden als er direct, na mijn 1e email .. 1 uur! nadat ik ontdekt had dat er een extra kostenpost op mijn telefoonrekening stond was gereageerd.
En nu moet ik al mijn gegevens kenbaar maken aan een club die ik niet vertrouw .. ze hebben immers al eerder mijn vertrouwen beschaamd.
Dat is ook de reden waarom ik niet tevreden ben.
Wie garandeert mij dat mijn gegevens niet weer voor malafide doeleinden worden gebruikt?
Ik stel dan ook voor dat de 20 euro wordt overgemaakt naar:

Brooke Animal Hospital
NL12INGB0005568671
Amsterdam

Graag zie ik een kopie van de afschrijving tegemoet en wordt mijn vertrouwen weer enigszins hersteld van dit soort bedrijven.

Alle klachten die gemeld zijn door AMTAK