Klacht: Onterecht aangemeld als wanbetaler door CZ

op 29 maart 2013 over CVZ in de categorie klachtmelden

Ik ben heel boos op de CZ omdat ze mij onterecht bij mijn werkgever hebben neergezet als wanbetaler.ik heb in 2007 een regeling getroffen bij flanderijn van eck omdat ik een achterstand heb bij CZ . Vorig jaar juli kreeg ik van flanderijn van eck een bevestiging dat ik mijn eerste dossier netjes had afbetaald en nu mijn tweede dossier verder kon aflossen.ik betaal elke maand netjes aan flanderijn en ook mijn zorgverzekering betaal ik netjes elke maand,nu krijg ik van mijn vergever te horen dat hij 160,12 moet inhouden op mijn salaris omdat hij ’n brief heeft gekregen van CVZ waarin staat dat ik een achterstand van 6 maanden heb bij CZ.Echt schandalig dat ik word gezien als Wanbetaler door CZ waar ik al vanaf januari 2008 een regeling mee heb.Ondanks mijn kleine salaris heb ik mijn schulden altijd netjes afgelost.Ik los mijn schuld netjes tot op de laatste cent af zoals afgesproken maar dan zo neer gezet worden door CZ heb ik geen goed woord voor over.

Ik eis van CZ:
-Dat dit per direct rechtgezet gaat worden.
-Dat mijn salaris niet gekort wordt.
-Een brief aan mijn werkgever voor onterechte beschuldiging van wanbetaling.
-Een brief aan mij zelf.
-En zwart op wit dat ik niet als wanbetaler geregistreerd wordt

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CVZ over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb CVZ een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MPM