Klacht: Onterecht aangemeld

op 03 februari 2014 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Vanmorgen een mail gekregen van huurwoningen.nl met daar een mooie aanbieding van een appartement dat te huur was. Aangezien ik interesse had en nog een vraag had aan de verhuurder, heb ik me moeten aanmelden en 19,95 betaald. Dit heb ik METEEN gedaan nadat ik die mail heb gezien. Een half uur later krijg ik van de verhuurder een bericht dat deze woning al verhuurd is!

Ik word dus blij gemaakt met een dooie mus en ben mooi 19,95 kwijt terwijl er niets klopte van de aanbieding! Dit is pure oplichterij!

Ik wil graag mijn 19,95 terug, omdat ik er geen vertrouwen in heb dat huurwoningen.nl in de komende dagen dan WEL met passende en BESCHIKBARE appartementen op de proppen zal komen.

Bericht van Huurwoningen.nl

3 jaren geleden - Geachte klant, U kunt voor het bedrag van € 19,95 onbeperkt reageren op woningen van uw keuze en dit is niet gekoppeld aan 1 woning. Makelaars en verhuurders dienen zelf de woningen te verwijderen van onze website. Met vriendelijke groet, Klantenservice huurwoningen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Heeft op 10 februari 2014 om 12:58 geantwoord

Huurwoningen zegt niet in te staan voor de juistheid/actueelheid van het aanbod. Dat lijkt me toch het minste wat ze zouden moeten. Nog niet tevreden, ik meld me snel weer af!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 10 februari 2014 om 13:46 geantwoord

Geachte klant,

U kunt op www.huurwoningen.nl een profiel aanmaken om onbeperkt op het getoonde aanbod te kunnen reageren. U kunt uw account op ieder gewenst moment weer stopzetten via onze website. Hieronder ziet u tevens een deel uit onze voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan.

Artikel 8: Werkwijze
8.1 Huurwoningen.nl fungeert louter als 'doorgeefluik' en biedt woningzoekende en verhuurder gelegenheid om in contact met elkaar te komen. Het karakter van een mogelijk tot stand te komen huurovereenkomst brengt met zich mee dat het aan verhuurder is om al dan niet een huurovereenkomst met woningzoekende aan te gaan. Huurwoningen.nl is op geen enkele wijze bij de totstandkoming van een eventuele huurovereenkomst en de voorwaarden daarvan betrokken.

Artikel 9: Aansprakelijkheid
9.1 Huurwoningen.nl staat noch jegens de woningzoekende, noch de verhuurder in voor de juistheid en/of het actueel zijn van het woningaanbod.
9.2 Huurwoningen.nl staat noch jegens de woningzoekende, noch de verhuurder in voor de totstandkoming van een huurovereenkomst.

Klantenservice Huurwoningen.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Huurwoningen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ha_blom