Klacht: onterecht

op 28 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een account voor een gratis week op huurwoningen.nl aangemaakt en t direct weer opgezegd. Ik kreeg daar een bevestiging van via mail.
Ik zag dat elke maand iets van 19.95 of 30 euro was afgeschreven van een bedrijf dat ik niet kende. vanaf augustus 2015 blijkbaar. Wat nog mogelijk was heb ik terug laten storten.

Vanaf dat moment krijgt mijn dochter die op mijn adres woont via mails aanmaningen over de teruggestorte bedragen.
Er is ook een poging gedaan weer geld af te schrijven maar gelukkig heb ik t nummer geblokkeerd.

Ik heb er over gebeld. Het blijkt dat de naam van mijn dochter gekoppeld is aan mijn banknummer. Zij heeft een andere achternaam dan ik. Zij heeft geen account aangemaakt toen ze zag dat ze moest betalen.
Het IPadres klopt met geen van onze apparatuur maar behoort aan een bedrijf Wiericke bv dat een link blijkt te hebben met Vodafone Libertel. De tegenrekening is NL28DEUT0265186439. De BICcode is DEUTNL2AXXX
Vandaag heb ik gebeld naar t nummer dat in een aanmaning stond en hoort bij stopdedeurwaarder. Toen ik huurwoningen.nl aanschreef op FB gaven ze dat nummer door als klantenservice van hen. Toen ik t nummer belde kreeg ik te horen dat t een euro kostte en werd de verbinding verbroken. Ik heb vaak gebeld en steeds t zelfde. t Geowne nummer van huurwoningen.nl stond ik lang in de wacht. Ook dat nummer kost extra geld. Via FB vroeg ik hen mij te bellen en zij gaven me het nummer van de klantenservice dat ook t nummer van stopdedeurwaarder blijkt te zijn.
Het klinkt mij allemaal niet goed in de oren.
Wat kan ik doen om dit te stoppen en mijn geld wat ik neit kon terugstorten alsnog terug te krijgen?
H.Gr. Marga Hoekerd

Gewenste Oplossing:

Als ik weet hoe ik dit probleem kan verhelpen en mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Heeft u voor ons het factuurnummer wat u heeft gekregen van ons? Dan kunnen wij de juiste gegevens erbij zoeken en kijken wat er gaande is. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u ontvangen, na onze reactie op uw klacht op 28 juni jl. Wij willen u berichten dat wij het dossier hebben teruggehaald bij Stopdedeurwaarder.nl en de incassokosten zijn komen te vervallen.

Wij gaan ervan uit dat hiermee uw klacht is opgelost. Is dit niet het geval? Dan verzoeken wij u te reageren via deze website of, voor een snellere afhandeling, via onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Marga Hoekerd