Klacht: Onterecht!

op 02 juni 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Twee onterechte registraties bij het BKR van zaken die al lang, jaren geleden, al betaald en afgehandeld zijn.
echter doet Lindorff alsof hun neus bloedt en sturen je met een kluitje in het riet.
Door een melding die nu al 11 (!!!) jaar staat en de andere (wederom onterechte) melding van 7 jaar krijgen wij nu geen lening………
Dat terwijl bij de deurwaarder niets openstaat. De deurwaarder vond het zelf ook erg vreemd dat er nog steeds twee A2 registraties staan gemeld.
Dit ook via e-mail laten bevestigen en doorgestuurd naar Lindorff.
Niets gehoord….
Door deze registraties krijgt mijn man, want hij pakt de hypotheek, bij elke bank \’nee\’ te horen.
Lindorff duwt je dus nog verder in de problemen waardoor we over zeven weken ons huis uit moeten (verkocht) en dat terwijl we alles netjes op orde hebben en graag de volgende stap in ons leven willen zetten.
Daarbij, als er nog iets open zou staan wat direct opeisbaar is, wat een A2 codering betekent, waarom doen ze er dan 7 en 11 jaar over om het te innen?!

Ik wil dit graag opgelost hebben op zeer korte termijn, daar de klok tikt voor ons

Dat de twee registraties weggehaald worden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 06 juni 2016 om 11:13 geantwoord

Lindorff heeft reclamant op 6 juni 2016 gebeld, echter is het opgegeven telefoonnummer niet bereikbaar. Wij hebben voor één vordering het verzoek laten indienen om de registratie te laten aanpassen. Echter komt uit een verder onderzoek naar voren dat nog een terechte melding bij het BKR openstaat. De betreffende vordering die bij een gerechtsdeurwaarder is neergelegd, is nog niet door u voldaan. Er is sprake van een vonnis. Via een betekening bent u in 2013 nog gewezen op de betreffende vordering die nog niet is voldaan. Een verdere uitleg zullen wij u via de e-mail laten toekomen.

Heeft op 07 juni 2016 om 14:54 geantwoord

U heeft inmiddels een e-mail mogen ontvangen waarin ik reageer op uw stelling dat deze vordering terecht is.
De vordering mag terecht zijn, wat er na 2006 allemaal gebeurt is (of in deze context NIET is gebeurt, nml een vonnis niet ten uitvoer brengen en t gewoon meer dan 11 jaar op stapel laten liggen) kan echter niet zomaar naast u neer worden gelegd.
Ten eerste heeft u deze vordering overgekocht van de geldverstrekker, een akte van cessie heb ik in deze 11 jaar niet gezien.
Bedrag wat bij t BKR geregistreerd staat klopt niet met de bedragen die op t vonnis staan, vonnis voor nakosten (2008) is aan t verkeerde adres betekend (hier ga ik dan ook niet mee akkoord), enz enz.
Zoals ik ook in mijn e-mail stel: als dit vonnis meteen na uitspraak of zelfs in de eerste 4 jaar na uitspraak was uitgevoerd, waren we nu BKR-vrij geweest!!!!
Dit kan toch niet?!

Nogmaals: ik wil een gedegen oplossing voor dit probleem en deze codering dient verwijderd te worden. Ik zou u bijzonder erkentelijk zijn als u hierin uw meong wilt herzien.

Alle klachten die gemeld zijn door Misshelg