Klacht: ontelbaar keren bellen

op 27 maart 2013 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

intrum justitia belt je tig x op een dag ook als je gewoon aan het werk en je niet op kan nemen dan vervolgens gaan ze smsjes sturen en mailen maar als je ze terug wil bellen staan ze je niet eens fatsoenlijk te woord omdat je dan later terug belt maar er zijn ook mensen die werken ook hebben we aan kunnen tonen dat wij zelf ons geld niet beheren maar dat dat een bugetbeheerder doet en dan nog dreigen ze met van alles en nog wat

Gewenste Oplossing:

dat ze mensen gewoon normaal te woord staan en dat er gewoon een normale redelijke oplossing word gezocht die gewoon te voldoen is iedereen zit op de centen om rond te komen in deze tijd en dat ze ook gewoon luisteren naar je wat je te zeggen heb en ook kunnen acepteren dat sommige mensen niet over hun eigen geld beheren en niet dan nog eens tig keer op een dag bellen om te dreigen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 28 maart 2013 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 28 maart 2013 per e-mail afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pascaldaniella