Klacht: Ontdooid ijs

op 17 juni 2017 over EmTe in de categorie Supermarkten

Vandaag staat in de folder markant ijs voor €1
Ik kocht 4 dozen , bij thuiskomst waren er 3 dozen ontdooid , super zacht dus
Ik ging gelijk terug , ik woon om de hoek
Zei dat misschien de vriezer stuk was , want deze hoef ik niet .
Het duurde hartstikke lang dat ze terug waren, conclusie alle ijsjes waren ontdooid omdat de kar al uren buiten vriezer stond ! Dat kan toch niet en dan wel in de vriezer weer zetten !! Want dan doen ze echt dot is ook niet de eerste keer! Wij hebben maar 1 supermarkt in dorp en je wilt graag hier die in ere houden maar op deze manier ! Nou echt niet! Ben het zat! Je moet hier ook altijd op de datum letten!! Zo lag er vandaag nog broodjes van verkoopdatum gisteren! Dat kan echt niet , zeker omdat ik zelf in winkel werk waar het echt veel beter gaat als hier! Ik wilde dit even kwijt !! Het ging om filiaal in ooltgensplaat en Simon heeft me geholpen , er waren nog meer klanten die dit hadden

Hen nu mijn geld terug gehad , maar nog geen excuus gaat er vanaf ! Wat heb ik hieraan ! Een tegoedbon had beter geweest of wat dan ook

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EmTe

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EmTe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem1986