Klacht: Ontbrekende onderdelen

op 29 maart 2013 over Skilfo in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27.2 bestelden we een schoenkast. Vorige week ontvingen we 1 colli en een dag later nog een coli. Toen we dit weekend de kast in elkaar wilden zetten, bleek dat er een aantal onderdelen (artikel M10b 10stuks)ontbraken. Zondag 24.3 hebben we via de website van Skilfo een bericht gegeven betreffende de ontbrekende stukken. We ontvingen een ontvangsbevestiging van het bericht, maar nadien niets meer.

Gewenste Oplossing:

De ontbrekende stukken worden binnen de 3 werkdagen geleverd zoniet verwachten we terugbetaling binnen de 5 werkdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Skilfo

Alle klachten die gemeld zijn door De Keulenaer Roger