Klacht: onrechtvaardige claims

op 21 juli 2017 over Youtube in de categorie Websites

De laatste tijd is youtube behoorlijk doorgeslagen met het uitdelen van onrechtmatige claims.
Onlangs heb ik een 3d animatie gemaakt met royalty free geluidseffecten en heb een claim ontvangen op de audio inhoud dat refereerde naar een èèn of andere elektronische muziek waar geen enkel spoor te vinden is naar mijn audio content. Het lijkt er op dat deze claims willekeurig worden uit gedeeld zonder deze daadwerkelijk te checken op copyrights. In het verleden heb ik aardig wat claims gewonnen omdat deze onterecht waren beoordeeld. Na wat Googlen ben ik er achter gekomen dat dit door een bot word gedetecteerd en dat er geen persoon achter zit die dit beoordeeld, wel te begrijpen met miljoenen video`s die per dag online word gezet maar dit bot-systeem faalt keer op keer en begin daar onderhand genoeg van te krijgen. Ik hoop dat dit eens op houd!

(ik heb reeds mijn bezwaar ingediend en weet nu al dat ik deze ga winnen!)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Youtube

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Youtube nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GMLAB