Klacht: Onrechtmatige wijzigingskosten

op 26 mei 2020 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Geachte heer mevrouw,

Bij deze wil ik eeb klacht indienen over gate1.
Wij hebben namelijk door de luchtvaartmaatschappij vanwege de corona de optie aangeboden gekregen om ons ticket te kosteloos wijzigen naar een voucher. Daarzijn we op af gegaan. Er kwam geen activiteit an gate1 bij kijken.
Alleen gate 1 zegt dat dit om een wijziging zonder kosten vanuit de luchtvaartmaatschappij gaat. Omdat zij ertussen in zitten vragen ze per ticket €55 wijzigingskosten. Alsof dat niet genoeg is staat er op hun website ook nog eens hoe goedkoper de ticket hoe duurder de wijzigingskosten.

Het behoeft geen uitleg dat dit door gate1 is opgezet op een niet koosjer manier. Bovendien maakt het ook het recht die de luchtvaart maatschappij aanbiedt teniet. Omdat die €55 asociaal hoog is. Zeker als ik via de luchtvaartmaatschappij de wijzigingen door heb gevoerd en gate1 niets hoeft te doen.

Ik zoek naar manieren om gate1 te confronteren hierover. Kunt u mij helpen?

Mvg,
Gökhan Aribas

Als gate1 geen wijzigingskosten in Rekening brengt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gate1.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gate1.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gokhanaribas