Klacht: Onrechtmatige afschrijving !!

duke30 op 17 december 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds vele jaren zijn wij geabonneerd op de Telegraaf. Tijdens onze 3 maanden vakanties maakten wij immer gebruik van hun vakantiebonnensysteem. Echter, nu men deze bonnen niet meer hanteert is er de mogelijkheid de krant bezorging tijdens de vakantie te stoppen, dus daar maakten we gebruik van. Per maand betaalden we ruim € 18,- Onze verbazing was groot toen we er vorige week achter kwamen dat men (ZONDER ONZE TOESTEMMING) bij her bezorging ná onze vakantie, ruim € 39,- van onze rekening afschrijft. Wij hebben schriftelijk verzocht om restitutie, waarna we vandaag werden gebeld met een nieuwe aanbieding van € 24,- per maand ???!!! Uiteraard hebben we dit niet geaccepteerd.

Wij willen het 3x te veel, ten onrechte afgeschreven bedrag terug hebben en het abonnement continueren voor het oorspronkelijke bedrag.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door duke30