Klacht: Onrecht na herstelling

op 03 september 2018 over Peugeot Binkom in de categorie Autodealers

Geachte,
Met dit schrijven wens ik mijn ongenoegen te uiten i.v.m. de herstelling van mijn wagen (Peugeot 806 Family) bij garage Empsen – Verbiest te Binkom.(adres staat op de bijgevoegde factuur)
We hebben onze wagen, na afspraak bij desbetreffende, aangeboden voor herstelling van de joint culach(pakking). Er waren nog meer herstellingen dan voorzien, en deze hebben ze zonder verwittigen uitgevoerd.
We brachten onze wagen binnen en (ondanks onze afspraak) meer dan 4 weken gewacht voor we hem terug (na aandringen) konden ophalen. Nochtans op onze factuur stonden 35 werkuren aangerekend, waarom moesten wij dan meer dan 4 weken wachten?
De dag nadat wij onze wagen ophaalde verloor deze echter nog olie, en moesten we reeds 1 liter water toevoegen aan onze chauffage. Tot onze verbazing zagen wij in dat reservoir ook vuile olie!
De factuur liep op tot 3 213.68 euro en de wagen was dus niet in orde. We namen opnieuw contact met garage Empsen-Verbiest en deden de wagen opnieuw binnen. We hadden gezegd dat we de factuur zouden betalen, zonder meer kost, als onze wagen in orde was.
Wij betreuren dit zeer erg, daar we reeds vele jaren klant waren bij desbetreffende garage. Er werd ons geen alternatief aangeboden, en dus zaten wij meer dan 4 weken zonder vervoer.
We kunnen dit helemaal niet aanvaarden, en zullen (indien nodig) verdere stappen ondernemen.
In bijlage vindt u de factuur, en we hopen dat jullie de nodige tijd nemen om aan dit na te kijken en ons een verklaarbare uitleg te geven hoe dit alles mogelijk is.
Hopende op een antwoord verblijven wij inmiddels hoogachtend.

Dat er iets aan het bedrag kan gedaan worden, en de auto eindelijk gemaakt is na al die afspraken, ZONDER meerkosten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peugeot Binkom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emiel en Greta