Klacht: Onrecht bedrog eigen regels

op 20 juli 2017 over Leger des heils in de categorie Goede Doelen

Er is nu al een tijdje door de begelijders van het leger des heils gouda een sfeer gecreerd dat niet te houden is meer deelnemers rakrn erdoor gefrustreerd weigeren nu mee te werken onschuldige mensen worden naar buiten gestuurd diefstal word gewoon toegelaten en als het slachtoffer er werk van wil maken word de dader beschermd in alle opzichten begelijders weigeren er eerlijk antwoord opnte geven of negeren je totaal uitdagerig en autoritair gedrag en als de deelnemer dan boos od geïrriteerd raakt dreifen ze per met de politie of uitzetting problemen kunnen niet besproken worden omdat het dan 5 minuten later aan de kant gegooid word en als je dan om een terug koppeling vraagt moeten ze of naar huis of ze hebben het druk of gesprek of ze moeten naar afspraak terwijl er al een afspraak staat voor deelnemer en client samen eerlijkheid is er niet en de werkwijze is dermate gezakt dat sommige deelnemers niks met de begelijding te maken wil hebben begeleiders provoceren de boel en als het escaleert lopen ze weg hier is geen oplossing voor deelnemers bereiden zich al voor op het ergste de meeste zijn ook erg alert en ik zelf wil beeldmateriaal gaan verzamelen om dit voor iedereen zichtbaarbte maken over hoe de begelijders hier te werk gaan rn hoe ze met de deelnemers.omgaan en als de deelnemers er over in beklag willen dan hebben zr de papieren niet of hebben ze geen tijd en hierdoor is het zo ver dat meerder aansluiten om bewiis materiaal te verzamelen en giermee hoger op te gaan zelfs op internet en media hiermee de aandacht te krijgen en geholpen wordrn op een eerlijke nette manier

M.v.g orhan

Dat zal er niet van komen zolang de begelijders niet hun werk wijzr aanpassen en de regrls zelf naleven

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leger des heils

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leger des heils nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oma joppie