Klacht: onrecht

op 17 december 2017 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

geachte mevrouw of heer ik wil graag een klacht indienen over de bigbazar zoetermeer buytenwegh mijn dochters en haar vriendin waren bij de winkel en me dochter had een speeltje in der hand en hij was open zoals als meer spullen van jullie en me dochter had het netjes aan de manger van de bigbazar gegeven en ze liep ermee weg en toen zijn ze de winkel uit gegaan en toen ging ze raar naar me dochter kijken en vandaag zijn de kinderen zonder reden eruit gezet ik ben natuurlijk heel boos geworden omdat me kind huilend aan kwam thuis dat ze niet in de winkel mag dus ik ben natuurlijk daar gegaan en die gozer van de big bazar komt heel leuk zeggen ja ik heb camera beelden en toen zei ik kom met bewijs ja kan niet we vermoeden iets ik werd nog kwader op hem ik kan namelijk niet met onrecht ik vindt dit geen manier van omgaan met mensen ik wil zwz een grote excuus ik vindt dit zo onterecht want me kinderen gaan altijd met geld in hun zak naar de winkel ik hoop dat er hier iets mee wordt gedaan zo niet zal ik verdere stappen ondernemen

met vriendelijke groeten

neem maar contact op

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Big Bazar in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Big Bazar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Big Bazar

Heeft op 18 december 2017 om 10:25 geantwoord

Beste Wendy, Het spijt mij te lezen dat uw dochter dit is overkomen en erg verdrietig was.
Wij bieden hier dan ook onze excuses voor aan. Wij hebben uw mail doorgestuurd naar de bedrijfsleider en de rayonleider van dit filiaal. Zij zullen dan ook contact met u opnemen. Excuses voor het ongemak.

Heeft op 19 december 2017 om 13:22 geantwoord

Ik was gisteren de bellen gaan kijken en me dochter stond gewoon met haar vriendin daar en er is helemaal Nijs gepakt ik zou graag een vergoeding voor de kinderen willen want dit is gewoon niet leuk en netjes van hun met vriendelijkegroeten Wendy

Alle klachten die gemeld zijn door wen1980