Klacht: Onprofessioneel behandeld door grond stewardess

op 26 mei 2021 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Vrijdag 21 mei jl. om 19.30uur vlogen wij met Ryanair naar Faro Portugal.
Bij de gate keep moesten wij onze ticket(Q-code) en legitimatiebewijs laten zien. Toen ik mij marokkaanse paspoort aan mevrouw van Rooije (stewardess) liet zien moest ik apart gaan staan. Zij kwam toen later naar mij toe nadat bijna alle passagiers in gestapt waren. Ik was in schok en wist niet wat er aan de hand was. Toen ze bij mij stond, eiste ze van mij een verblijfsvergunning en als ik die niet bij me had dan kan je niet mee vliegen zei achter elkaar. Ik wist niet wat mij overkwam en vroeg haar waarom ik haar dat moet laten zien want ze hebben mij daar bij de inchecken balie niet naar gevraagd en noch bij het inchecken van mijn vakantie. Zij bleef daarop hameren en vervolgens belde ze iemand , ik vermoed de receptie of dergelijk waar ze tegen zei ik heb hier een meneer die niet meer mee wil vliegen. Mijn vrouw greep in en die zei dat het allemaal niet klopt en dat ik wel mee wil vliegen. Mijn vrouw pakte mijn verblijfsdocument uit haar tas en liet het aan mevrouw van Rooije zien. En vervolgens wenkte ze met haar hoofd dat we verder konden lopen. We waren als laatste binnen, men moest op ons wachten in de vliegtuig. We hebben er zo een vervelende na smaak aan over gehouden en de hele vlucht heb ik erover zitten piekeren. Wij blijven erbij dat mevrouw van Rooije onprofessioneel gehandeld heeft en verwachten een excuus van haar.

Excuus van mevrouw van Rooije

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Halima1977