Klacht: Onprofessioneel bedrijf

op 26 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb al 2 weken niet kunnen wassen , dan bestel ik vrijdag een wasmachine, die zou zaterdag ochtend komen , we zijn netjes thuis.. en dan word mij even verteld dat ze zijn langsgeweest ! Ik heb de bellen gechecked of ze het doen en de deurbel doet het gewoon, mijn deurbel is niet te missen gewoon ! Dus dit vind ik schandalig om een vrouw met kind zo een wasmachine door haar neus te boren.. dan bel ik de klantenservice en dominique was niet bepaald klantvriendelijk! Ze sprak door me heen en liet me totaal niet uitpraten. Walgelijk dit allemaal!!

Mijn wasmachine word vandaag afgeleverd , ik ben pas blij als deze daadwerkelijk word afgeleverd!

En dat dominique een lesje \\\"hoe met klanten om te gaan\\\" krijgt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:51 geantwoord

Geachte mevrouw Ruhulessin,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Audrina.r