Klacht: onopgeloste klacht

op 19 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo jullie zeggen dat de klacht die ik bij jullie heb gemeld dat ik verkeerd ben voorgelicht over de zender keuze is opgelost maar ik vindt dat geoplossing maar een reactie op mijn vraag opgelost vindt ik dat er allemaal een tevreden gevoel aan over houden dat is dus in dit geval niet zo
want ik heb nu wel sat1 en hoef er niet extra voor te betalen.

Gewenste Oplossing:

Dat jullie zeggen wij kunnen hem u niet gratis aan bieden begrijp ik maar 10 euro in de maand vindt ik te veel na verkeerd te zijn voor gelicgt
vr gr Andries Bos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Lijbrandt

Heeft op 19 juli 2012 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Bos,

Wij kunnen u hierin niet tegemoet komen. Hoewel wij het betreuren dat u onjuist bent voorgelicht, kunt u het zenderoverzicht nu, en ten tijde van uw inschrijving, terugvinden op onze website. Wij beschouwen hiermee uw klacht als afgehandeld. Op verdere correspondentie over uw klacht wordt niet inhoudelijk ingegaan.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door andriesbos11@Gmail.com