Klacht: Onnodige vragen over voorgeschiedenis

op 19 maart 2017 over Amphia ziekenhuis Breda in de categorie Ziekenhuizen

Zojuist doorverwezen door huisarts voor afspraak met Pediatrie. Bevestiging gekregen door middels van een brief met verzoek voor voorgeschiedenis van mijn dochter die is in Amphia geboren en meerdere keren behandeld door Pediatrisch Afdeling voor lever klachten, oog poli e.d. Zij is nu alweer gestuurd voor lever klachten en haar voorgeschiedenis is wel bekend door jullie. Waarom naar 13 jaar alweer een verzoek voor hetzelfde informatie terwijl haar dossier kan makkelijke aangeven haar meerderen operaties en behandelingen?

Zodra ik weet zeker dat haar voorgeschiedenis ligt klaar dat geen onnodige tijd werd besteed aan een zogenoemd eerste afspraak.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amphia ziekenhuis Breda over deze klacht.

Bericht van Amphia ziekenhuis Breda

3 maanden geleden - Beste mevrouw, meneer, Helaas lezen wij in uw bericht dat u niet tevreden bent over uw afspraak bij de afdeling Pediatrie. Wij betreuren dat. Graag komt de klachtenfunctionaris van Amphia met u in contact om uw ervaring te bespreken om tot een oplossing te komen. U kunt uw klacht melden via het klachtformulier op de website van Amphia of telefonisch contact opnemen met de klachtenfunctionaris telefoonnummer (076) 595 30 59. Zij kunnen een gesprek organiseren en – indien gewenst – dit gesprek ook bijwonen. Met vriendelijke groet, Amphia

Alle klachten die gemeld zijn door Stuart Cameron