Klacht: onnodig getreuzel en voorbarige beslissingen

op 22 september 2016 over UWV in de categorie

er is teveel ingehouden op mijn uitkering . het berof een verrekening en die is volledig ingehouden met als gevolg dat ik maar 225 euro overhield.
nu kan ik een scholingsvoucher inleveren en daarvoor een bedrag krijgen maar ook dit duurt weer max 8 weken.
al met al een hoop zoethoudertjes en steeds word je aan het lijntje gehouden.
zelfs met een advocaat in de hand zou je bij winnen van het proces tot max 500 euro vergoed krijgen van het uwv. terwijl mn advocaat al gauw 200 euro per uur rekent. kortom het heeft totaal geen nut. het is slikken of stikken.

kortere termijnen van beslissingen en zo snel mogelijk mijn geld terug. telefonisch kom je met hun geen stap verder want steeds word er een terugbelverzoek aangemaakt waarna er vervolgens niemand meer terug belt. doorverbinden is daar onmogelijk en namen weet men niet. dus ben tevreden als er flink bezuinigd word op die uwv . want het is te log en je hebt totaal geen zeggenschap. hun willen en hebben toch altijd gelijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door slaaf van uwv