Klacht: Onmogelijke stookkosten

op 02 oktober 2017 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Ik kreeg van Ista de eindafrekening waaruit bleek dat ik € 1300 bij zou moeten betalen hier was mijn voorschot van € 660 al van afgetrokken dus een verbruik van € 2000 op jaarbasis!! In mijn vorige woning verbruikte ik nog niet eens de helft (waar elektra bij zat inbegrepen) het oppervlakte van de woonkamer is nagenoeg hetzelfde. Uit nader onderzoek bleek dat dit voor 80% op 1 verwarming is gebruikt en dat die maar gebruikt is in 6 van de 12 maanden. je komt dan al snel op een verbruik van +- € 250 per maand puur en alleen voor de verwarming dus kookgas en elektra zitten hier niet bij inbegrepen. Ik heb nu al meerdere onderzoeken laten doen van radiator controle tot metercontrole maar volgens ista klopt alles en verbruik ik gewoon ruim 3x zoveel als gemiddeld is voor mijn appartementje. ik werk fulltime en sport 3x per week en weet 100% zeker dat dit verbruik niet klopt.

Hulp bij het vinden van het probleem en oplossing want ik kom geen steek verder bij mijn VvE en niet bij Ista (hier kom ik niet verder dan de klantenservice die mij vrij weinig uitleg of hulp kan bieden)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 03 oktober 2017 om 16:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Maxkok