Klacht: onmogelijk voorstellingsdatum 3,5 maanden van te voren te verplaatsen

op 03 juli 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb in februari 2016 5 kaartjes geboekt voor soldaat v oranje voor 23 oktober. Door omstandigheden wil ik op 3 juli (dus 3,5 maand van tevoren!) de kaartjes verzetten naar november waar nog allemaal lege plaatsen staan op de site. Dit is volgens het boekingskantoor NIET mogelijk. Ik mag 3,5 maand van te voren de voorstelling niet verplaatsen naar 1 of 2 weken later terwijl er genoeg plek is! Via het boekingsbureau Eventim is dit niet gelukt maar via \’soldaat van oranje\’ is dit wel gelukt. Zij hebben contact opgenomen met Eventim en het voor mij netjes afgehandeld. Initiatief lag dus duidelijk bij de klantenservice van Soldaat van Oranje en niet bij Eventim.

Eventim dient klanten een passende oplossing te bieden als zij maanden van te voren een reservering willen wijzigen. Voor mij gelukkig dat de klantenservice van Soldaat van Oranje wel begrip hadden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rolandroland