Klacht: Onmogelijk om klachten op te lossen bij de Telegraaf

martinZwolle op 29 augustus 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb sinds 3 maanden een abonnement op deze krant. Nog niet 1 keer is de krant op tijd bezorgd. Ik heb hierover via de website 3x een schriftelijke klacht ingediend. Ik kreeg een automatische bevestiging van ontvangst via de email (waarop je niet kan reageren want het komt van een noreply) maar er is niets mee gedaan.

Ik heb ook verschillende keren geprobeerd te bellen maar ik hoor altijd dat het ‘op dit moment drukker is dan u van ons gewend bent’. Hoe lang je ook wacht, je krijgt geen verbinding. Er zijn altijd meer dan tien wachtenden.

Vervolgens heb ik de incasso’s van het abonnement over de laatste 2 maanden laten storneren. Ik kreeg daarna 1 nieuwe factuur met het verzoek deze te betalen. Dat ga ik uiteraard niet doen.
Ik wacht gewoon af wanneer de krant van wakker Nederland zelf wakker wordt.
Maar ik denk niet dit zal gebeuren.

Mijn advies aan iedereen die hier klaagt (en wat zijn er een hoop klachten!): laat al je abonnementsgelden terugboeken. Bewaar alles wat je van de Telegraaf ontvangt: mails, screenshots van je PC maar ook screenshots van je telefoon waaruit blijkt hoe lang en op welke dag je hebt gebeld.

Ik ben al 30 jaar zelf een ondernemer en denk te weten een beetje verstand te hebben over klantenbinding en het oplossen van klachten.
De ‘service’ van de Telegraaf is echt de slechtste waar ik ooit tegen aan ben gelopen.

De Telegraaf belooft bezorging op zaterdag vóór 8 uur. Als De Telegraaf dit waar maakt ben ik tevreden. Tot nu toe wordt de krant bezorgd ergens tussen 9 en 10 uur.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martinZwolle