Klacht: Onmogelijk mee te communiceren rivièra beach

op 12 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Wij hebben een weekin twee accomodaties op het park gezeten.
We zaten tussen de vaste “bewoners” welke onze tuin als parkeerplaats gebruikte. Hierover direct contact gezocht met receptie was idd onze tuin bewoners mogen daar niet parkeren. Prima persoon aangesproken auto weg. Binnen 10 min volgende auto wederom gebeld zelfde verhaal. Volgende ochtend 2 auto’s we vragen netjes aan deze jonge dame of ze haar auto weg wilde zetten. Reageerde met dat ze zelf werklui heeft dus hem niet voor haar deur kan zetten en er staat nergens dat er niet geparkeerd mag worden… weer naar de receptie manager kwam erbij uitgelegd dat ik geen zin hen in continue discussies. Manager verzekerde mij dat hij het gi g oplossen en dat dit zeker niet onze taak was. Hij wist ook direct over wie het ging.ondertussen al alle dagen keiharde muziek van schuine overbuurman welke hier ook mee in slaap viel.. Ook dit gemeld. Ik heb ook de dames van de receptie uitgenodigd om bij ons op de koffie te komen zodat ze konden zien op wat voor bende wij van de buurman uitkeken de herrie die wij hebben konden horen en de auto’s konden zien. Hierop zijn ze niet ingegaan helaas maar gaven aan te weten waar het om gaat. Dezelfde auto kwam de overbuurman en parkeerde zijn auto serieus midden in onze tuin waardoor er drie auto’s stonden geparkeerd. Met de vraag of hij deze weg wilde halen was de reactie ja morgen als ik naar mijn werk ga en motoen avond zet ik hem weer terug. Deze werd heel snel beledigend en intimideeën waarop wij direct gebeld hebben. Er zou direct iemand komen om de auto weg te halen. De persoon die kwam zag het reageerde dat dit echt niet kon en dat de auto’s verwijderd zouden worden. Een maal bij de bewoner aangekomen schreeuwde deze de medewerker van zijn trein af met gevolg dat de auto’s bleven staan en wij uiteindelijk verplaatst zijn.
Ik heb meerdere keren aan de receptien dames gevraagd om een terugkoppeling of gesprek met de manager. Tot op heden niets van hem of haar vernomen. Ook zou het doorgegeven worden aan het hoofdkantoor. Inmiddels bijna drie weken verder en nog twee klachtenformulieren en een telefoontje naar het park verder weet ik niet meer wat te doen.
Vooral ontzettend vervelend dat ik er alles aan hen gedaan om het proberen op te lossen met het park en geen slechte recente wil plaatsen maar het van een kant lijkt te komen.

Allereerst wanneer er contact met mij opgenomen word.
En een passende compensatie zou nu wel op zijn plaats zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Alleinad