Klacht: Onmogelijk contact leggen met Kiala / inloggen niet mogelijk

famkeelly64 op 29 maart 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de Kiala site een verzending aangemaakt en bataald.
Waarna ik een bevestigingsmail dien te krijgen met een verzendlabel
voor het pakket. Geen mail!
Mailen of bellen kan blijkbaar niet met Kiala……nergens zijn gegevens
van hen te vinden waar ik terecht kan met mijn vraag.
Zoeken naar een mogelijkheid om in te loggen zodat ik via mijn persoonlijke site
op My Kiala mijn handelingen kan controleren.
Ik kan alleen inloggen door een nieuwe verzending aan te maken, wat ik dus niet wil. Na lang zoeken kom ik op een inlogscherm waar na inloggen blijkt dat
mijn gegevens niet bekend zijn. En dit zijn de zelfde inloggegevens waarmee in 5 min. eerder ben ingelogd om de verzending aan te maken.
Schiet mij maar lek.

Gewenste Oplossing:

Klantenservice bereikbaar voor particulieren
Inloggen en kunnen zien wat de status van mijn pakket is

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door