Klacht: Onmenselijke lompe behandeling.

op 09 augustus 2016 over De Lijn in de categorie Kappers

Vandaag 9.08.2016 om 9 uur 29 minuten wou mijn vrouw op bushalte Gent – Damport de richting Wetteren in de bus 34 instappen. Maar bij ingang in de bus stond een controleur van de Lijn en mijn vrouw heeft aan hem haar Omni Pas getond. Ze had twee zakken in haar handen en heeft niet tegen zijn ogen dat gedaan. Hij heeft dat gezegd. Mijn vrouw heeft tweede keer aan hem hoger Omni Pas getond. Op dit moment heeft hij Omni Pas van haar arm uitgerukte en zijn arm met Omni Pas achter zijn rug vastgehouden. Mijn vrouw heeft gevraagd om haar Omni Pas terug te krijgen. Maar de controleur heeft geweigerd om Omni Pas terug te gewen. Na dit fijt heeft mijn vrouw gezegd dat ze wil niet in deze bus rijden en stapte van de bus uit. Van buiten heeft ze opnieuw haar Omni Pas gevraagd maar de controleur begon lachen en opnieuw heeft geweigerd om dat te doen. Mijn vrouw moest enkele minuten op perron staan en haar Omni Pas terug vragen. Per slot van rekening heeft ze haar Omni Pas terug gekregen en moest nog een uur op de halte volgende bus 34 wachten. Mijn vrouw is 56 jaar oud en in 2007 werd door de politie van West Vlaanderen mishandeld en op pijn plank gelegd. Om deze reden heeft ze zwakke ogen, grijze haar en kapotte schouders. Als kwam ze terug naar thuis werd ze gebeft. Alle vormen van agressie werden voor haar pijnlijk.

Alle vormen van agressie moeten stopgezet worden en alle medewerkers van de lijn moeten beleefd zijn. Ik twijfel dat die controleur psychisch gezond is en kan zijn werk doen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Lijn

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Lijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anatoliy