Klacht: Onmenselijk hoge bedragen eindafrekening stookkosten

op 20 maart 2017 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klacht ligt ook al voor Havensteder.
Door mijn moeder ben ik er op gewezen dat de eind-afrekingen echt onmenselijk hoog zijn zeker als je beseft dat wij echt heel weinig stoken (wanneer nodig).
Op de opgevraagde eind-specificaties is te zien dat er zelf word gerekend in kamers waar in zijn geheel niet gestookt word.

Mede door de klachten hieronder krijg ik het gevoel dat jullie zoiets hebben van mensen betalen toch wel.

De eindbedragen KUNNEN niet kloppen als iedereen naast en onder mij wel terug krijgt en wij echt niet meer stoken dan hun.
Daarnaast komen de bedragen mijn inziens meer in de buurt van mensen die 24/7 365 stoken.

Gewenste Oplossing:

IK wil dit uitgezocht hebben tot op de bodem, ik betaal niet extra voor dingen die niet gebeuren.

Ik wil graag dat de meters gecontroleerd worden op fraude gevoeligheid en daarnaast wil ik dat hierin een normaal nota word gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 20 maart 2017 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Shar8511