Klacht: onmenselijk behandeld

op 01 augustus 2016 over Stadlander in de categorie Woningcorporaties

Wij huren een huis via stadlander in bergen op zoom nu hebben wij een huis gekocht en de huur(30 juni) opgezegd nu is er een voorinspectie geweest en alles moet in originele staat worden teruggebracht tenzij wij een andere huurder vinden die dit overneemt maar het beleid van stadlander is zo laks en mens onvriendelijk dat we nu bijna een maand verder zijn en de advertentie 4 dagen op de site heeft gestaan we hebben daar al 8x contact over gehad maar niemand weet van hoe of wat en waarbij wij zeeeeeeeeer onvriendelijk te woord worden gestaan ik woon hier nu 19 jaar en er is nogal wat aangepast en nu word er verwacht dat wij hier nog honderden € in gaan steken wat in mijn ogen veel te ver gaat terwijl alle aapassingen hier pracktisch zijn en het er netjes en verzorgd uitziet dus als we het hier moeten slopen het er zeker niet beter uit gaat zien ivm gespoten plafonds
wij vinden het ronduit schandalig dat wij zo behandeld worden en dat dit kan en mag en dat je als huurder nergens terecht kan en dus geen rechten heb en overgeleverd aan dit soort schandalig en onfatsoenlijke bedrijven

Als je netjes behandeld word en dat hun ook de best doen om een huurder te vinden wat nu in mijn ogen geheel te wensen over laat

Alle klachten die gemeld zijn door hhamer