Klacht: online status terwijl ik niet online ben

op 13 oktober 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Ik wil weten hoe het kan dat de site Twoo aangeeft dat ik online ben terwijl ik er geheel niet op ben.
Dit is heer veel vervelend want daar door heb ik dus nu de grootste onenigheid met mijn vriend.

Ik zou graag willen weten hoe dit kan / komt en wil daar ook graag een mail van toegestuurd hebben zodat ik het uit kan leggen en kan laten zien aan mijn vriend.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 13 oktober 2016 om 13:08 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Wanneer je niet uitlogt uit je profiel (via Afmelden) maar gewoon je browser sluit, kan je nog een hele poos (ca. 30min) als online worden weergegeven. Verder is het ook zo dat als je aangemeld blijft op de Twoo desktop app dat je dan ook als online zal worden weergegeven. Wanneer het profiel mobiel gebruikt wordt, ligt dit gebeuren nog anders. Het kan dus inderdaad zijn dat jij niet 'bewust' online was maar dat je om technische redenen wel kon beschouwd worden als 'online'.

Mocht je verder vragen hebben, aarzel dan aub niet ons te contacteren via een e-mail naar info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door linber