Klacht: Online is dramatisch

op 22 mei 2016 over EA Games in de categorie Computer Games

Het is nu al weer zoon beetje de 1000ste keer voor gekomen dat je een belangrijke wedstrijd speelt om te promoveren en ja hoor fifa weet het weer zo te creëren dat je uit gerekend die wedstrijd tegen een tegenstander moet waar de verbinding zo slecht van is dat je potje 100000 dagen duurt !!!!!!!!!!! alles is dramatisch en zo als gewoonlijk is er niet mee te spelen. Gelukkig voor je tegenstander heeft hij al jaren de tijd gehad om op de manier het te meester te zijn en zo als gewoonlijk verlies je weer. Zo nu en dan sneuvelt er weer eens een controller maar, dan accepteer je het maar weer maar nu ben ik er gewoon klaar mee regel gewoon een goede online functie en dump die fifa spelers van online wanneer de verbinding niet van kwaliteit is.

Zou het waarderen als ze de online functie nou eens verbeteren !!!! de kosten van de controllers is natuurlijk een eigen fout maar hopelijk snapt fifa de frustratie telkens dus een nieuwe controller zou natuurlijk een prachtig gebaar zijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daantje1kerkman