Klacht: onkundig personeel

op 09 juni 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

eind februari begin maart begonnen met een hypotheek
nu juni nog steeds niks op papier 2 keer afspraak kunnen verzetten bij notaris
laatste afspraak 23 uur voor de afspraak afgezegd pas
steeds weer opnieuw beloven ja het is bijna rond alleen dit nog
en dan laatste moment weer opnieuw ja we moeten nog even dit regelen
hoe moeilijk kan het zijn om een hypotheek af te sluiten en hoe makkelijk werkt het als je een lijstje hebt waar je alles op afvinkt wat je nodig hebt
en niet steeds op het laatste moment even gaat kijken oh ja dit moeten we nog
hoop extra kosten gekregen door ze

Gewenste Oplossing:

als de extra kosten worden vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

Bericht van goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Geachte heer, uw hypotheek is op dit moment finaal akkoord gegeven door de geldverstrekker. Hiermee is het dossier zo goed als afgerond. Er rest slechts een bezoek aan de notaris. Het lijstje waaraan u in uw klacht en eerdere telefoongesprekken refereert is er ook. Dit kan u teruglezen in de door u ondertekende offerte. Verder geeft u aan dat u een "hoop extra kosten" heeft. Wij vernemen graag per e-mail welke dit zijn. Zou u ondertussen uw klacht van deze site willen verwijderen zodat wij samen kunnen zoeken naar een geschikte oplossing?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte relatie,

Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie inmiddels aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopetheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn reeds bij u bekend.

Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door hein 1979