Klacht: onkruid rondom bomen Grathemstraat Tilburg

op 01 mei 2016 over gemeente Tilburg in de categorie Gemeente

Ik denk ga het dit jaar maar weer eens op tijd aankaarten, het onkruid in onze straat Grathemstraat Tilburg, groeit altijd harder dan de bomen.
Ik krijg dit zelf niet met een schoffel weg, zouden jullie eens in onze straat het onkruid rondom de bomen op tijd aan willen pakken. Ziet er zeer onverzorgd uit. Honden plassen nog meer op dit onkruid en zorgt dan weer voor eenmare lucht als de zon er op gaat schijnen. Vorige zomer heeft het bijna een half jaar geduurd voordat jullie dit kwamen weghalen. Hopelijk zien we nu sneller actie in onze straat. Ik woon zelf bij de boom ter hoogte van Grathemstraat 3/5.

Als dit automatische een paar keer per jaar zou worden bijgehouden, niet net wanneer deze personen een keer tijd hebben. maar op vaste tijden onkruid wieden, en lief afzetten zodat de honden niet tegen de bomen kunnen plassen. Kunnen ook gewoon worden uitgelaten op de langendijk.

Dus dat we hier niet steeds om hoeven te vragen, gewoon actie hou de straat en buurt mee schoon !

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Tilburg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Tilburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cel Luijten