Klacht: onkruid purmer zuid

op 25 juli 2016 over gemeente Purmerend in de categorie Gemeente

Geachte dame,heer hierbij mijn klacht over het onderhoud van straten in Purmer Zuid het is echt verschrikkelijk, er staan tussen de stoeptegels complete bossages. Heb ik het nog niet over de grasaren waardoor je niet met goed fatsoen kunt lopen met je hond, deze zijn namelijk levensgevaarlijk voor de hond en andere huisdieren. Onze digen straat houden we goed bij maar doet niet iedereen en zijn deze straten dus afhankelijk van de gemeente die het af laat weten. Gras wordt met een grote tractor gemaaid die complete stukken overslaat hierdoor wildgroei gras en zijkanten worden niet meer afgekant . Kortom alles verpaupert en ziet er Vreselijk uit ! Ook bruggen, straatbordjes, palen zijn smerig! Gaarne een oplossing !

Als bovenstaande een keer opgelost wordt we betalen toch voldoende gemeentelijke belastingen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Purmerend

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Purmerend nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door corine3