Klacht: Onklantvriendelijk

op 11 september 2018 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wou mijn zinger burger een menu van maken, maar ze luisterde niet en noemde alles wat ik had zo snel op dat ik er niks van verstond dus bij het raam afrekenen gaf ze daarna me eten zo snel en ik kreeg niet eens de kans om wat te zeggen en het raam zat al dicht, en ze was zo sagerijnig als het maar zijn kan

Gewenste Oplossing:

De klant even de tijd geven om nog iets terug te zeggen en niet zo sagerijnig zijn stond gewoon te koken van haar en niet eens om het feit dat mijn bestelling fout ging

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rodin.wiersma@gmail.com