Klacht: Onjuiste weergave kleur vetbed

op 21 februari 2018 over Witjes Verzendhuis in de categorie Internetshops - Algemeen

Op de website staat een lichte (bijna grijswit) kleur vetbed voor de hond. Bij bestelling bleek deze donkergrijs en dat was zeker niet de bedoeling die had ik uberhaupt nooit besteld. Gevraagd of ze de verkeerde hadden gestuurd: nee lag aan mijn beeldscherm!!! Heb foto’s gestuurd van het grote verschil maar ze hielden vol dat ik de juiste had ontvangen. Na heen en weer gemaild en bevestiging van hun dat ze de foto gaan aanpassen (dus toch niet mijn beeldscherm) kan ik via het retourformulier (niet ontvangen) in de originele verpakking (zat gepropt in de verpakking van de bench 92×60…retourneren (hoe bench blijft nog even ingepakt tot de pup komt)) en dan zouden ze uit “coulance” een lichtere kleur sturen!! Dat vertrouwen heb ik niet in hun beeldscherm bovendien moet ik bewijzen dat ik het kleed teruggestuurd heb (wat ik niet kan ivm formulier) en zie eerdere klacht van iemand die haar geld niet terugkreeg omdat de zending niet compleet was ontvangen (verloren onderweg?)

Heb ze gezegd dat ze me een lichtere mogen sturen en dat het woord “coulance” onterecht is gebruikt. Hier staat eerst tegenover dat ik alle toeren moet uithalen om iets terug te sturen terwijl ik er niet van overtuigd ben dat het goed opgelost zal gaan worden. Ik denk dat zij als eerste deze kwestie moeten rechtzetten, een lichtere, (niet via mijn beeldscherm blijkbaar) en stuur dan de andere terug in hun verpakking met retourformulier. Absoluut geen vertrouwen dat ze dit gaan oplossen!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Witjes Verzendhuis over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Saartjepebble