Klacht: onjuiste vermelding van leeftijd Rodin, geboorte en sterfdatum

op 08 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

In de krant van vandaag 8 augustus staat 1814 en 1960 als geboorte en sterfdatum van Rodin. Dit is 1840 en 1917. Goed nalezen van de tekst door een corrector is ook een kunst en juiste tekst geeft meer vertrouwen in wat er verder in de krant staat. Té veel en té vaak lees ik een fout in de tekst, vandaag wilde ik er maar eens melding van maken. Hartelijke groet van Henriette de Vries.

Dat wat er té lezen is, wat ná té gaan kan worden, feitelijk klopt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 augustus 2017 om 14:52 geantwoord

Geachte mevrouw De Vries,

bedankt voor uw reactie. Begrijpelijk dat u ons corrigeert over de geboorte- en sterfdatum van Rodin.
Helaas worden er ook bij ons bedrijf dus nog wel eens fouten gemaakt, waarvoor onze excuses.
Wij zijn blji met onze oplettende abonnees, die ons daar op wijzen. Wij zullen uw feedback dan ook direct doorsturen naar onze redactie.
Wij zullen er alles aan doen om de kwaliteit van onze redactie zo hoog mogelijk te houden. Uw reactie helpt ons daarbij.

Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door 12345HE