Klacht: Onjuiste postbezorging op Molenweg 31 9365 PB Niebert

op 20 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren geen ABN- en Rabo afschrift alsmede de Libelle ontvangen. Bezorgdatum Libelle donderdags. Donderdag 19 juli om 17:30 de open gele krantenbak aan de weg op 200 m van ons huis nog gecontroleerd op post echter niets aangetroffen. Hedenochtend om 07:30 uur trof ik genoemde stukken in de krantenbak bij de weg aan.
Vermoedelijk is deze post op een verkeerd adres bezorgd en hebben de bewoners daarvan deze stukken in onze krantenbak gedaan.
Helaas heb ik deze week moeten constateren dat wij op dinsdag 17 juli 2012 een ING afschrift van onze buren op Molenweg 33 9365 PB Niebert in de postbus bij ons huis aantroffen. Dit is de volgende dag met uw bezorger correct afgehandeld.

Ik wil u verzoeken om uw postbezorgers en zeker nu in de vakantieperiode waarschijnlijk minder ervaren medewerkers ingezet worden, deze op het hart te drukken extra op de adressering te letten.
Zeker in geval van vertrouwelijke stukken zoals bank/giroafschriften e.d. is dit belangrijk.

Geadresseerde post dient in de groene POSTNL bus bij huis bezorgd te worden. De open gele krantenbak bij de weg is alleen voor kranten en evt. ongeadresseerde reclame

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door zicht