Klacht: Onjuiste artikel ontvangen

op 25 april 2020 over Park-line in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een cam voor in de auto besteld en en heel andere ontvangen. De inhoud van de verpakking is niet identiek met het geleverde artikel.
Ik krijg geen geld terug en het artikel wordt ook niet omgeruild.

Gewenste Oplossing:

Als het artikel voor de juiste cam geruild wordt of ik het geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Park-line over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Park-line in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Park-line een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Park-line

Heeft op 13 mei 2020 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw Vullings,

Wij verkopen geen cam's voor in voertuigen gezien wij een mobiele parkeeraanbieder zijn. Om deze reden kan ik u niet verder helpen met uw vraag.

Ik wil u adviseren om de verkoper te benaderen m.b.t. de cam die u heeft gekocht voor in uw voertuig.

Ik wens u een fijne dag toe heermevrouw Vullings.

Met vriendelijke groeten,

Park-Line Customer Support ^RG

Alle klachten die gemeld zijn door Elfriede 25