Klacht: Onjuisde order uitvoering

op 10 september 2018 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op Zondag namiddag 0909 ging we bij KFC langs voor een afhaal menu (KFC, Sylvain Poonsstraat 28, 2292 JN
We bestelde een 21 stuk bucket (order nummer 7636)
Terug tuis in België blijkt er slechts 14 stuks in de bucket te zijn! Terug naar KFC kon ik niet.
Ik was er niet blij mee!!!

Gewenste Oplossing:

Waarde bon overschrijving

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carindac