Klacht: Onhygiënisch vieze comfort de luxe

op 30 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Geachte heer / mevrouw

Hierbij deze wil ik een klacht indienen over het schoonmaken van de staancaravan comfort de luxe. Ik heb nog nooit zo vieze caravan mee gemaakt. Ik heb er foto’s van gemaakt maar ik wil het bij oostappen zelf melden omdat dit niet normaal is. Ik beschreef het nu met woorden. Punt 1 alle hoeken van de caravan zijn zwart en de vloer is erg vies. Punt 2 ontlasting aan de muur in de wc. Punt 3 etenswaren tussen de bank. Punt 4 schimmel in de douche en keuken. Punt 5 2 persoonsmatras kraakt en de veren krijg je in je ribben en zijn vies. Punt 6 overal stofweben aan de plafon en muur. Punt 7 plafon vetspetters erop.Punt 8 lampen ook heel vies. Punt 9 van het servies is niks compleet. Punt 10 gat in de muur op slaapkamer maar daar kunnen we mee leven. Punt 11 vuilnis bakken te vies om vast te pakken. Punt 12 ijskast vies. Punt 13 schroef door de stoel heen. EN NOG TE VEEL OM OP TE NOEMEN. Wij zijn naar huis gegaan om onze schoonmaak spullen te gaan halen omdat ik zelf kinderen en ouders heb die allergie op stofmijt hebben. De receptie zegt ja kan er niet veel aan doen omdat het een schoonmaakbedrijf er in zit. Sorry ik ben voorwerkster ben geweest weet ik heel goed waar ik over praat maar zo ga je niet met mensen om. Ik hoop dat jullie er iets aan doen. Mijn ouders en ik hebben 1500 euro betaald voor 2 weken om een heerlijke vakantie te hebben maar wij moesten eerst gaan schoonmaken. Bij deze hoop ik dat jullie gaan reageren op mijn klacht Mvg Roos pols telefoonnr is 0642624234 en wij zitten op droomgaard in kaatsheuvel

Ik ben tevreden als ik onze geld terug krijg of een heerlijke vakantie zonder viezigheid om ons heen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roos pols