Klacht: Onhygiënisch en slechte service

op 11 mei 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Graag wil ik een klacht doorgeven, deze klacht heb ik al via de klachtenformulier van oostappen vakantiegroep ingevuld afgelopen vrijdag maar tot op heden nog geen reactie gehad.
Afgelopen vrijdag kwamen wij aan op vakantiepark Droomgaard na een uur in de rij bij de receptie te hebben gestaan kregen wij de sleutels mee. Aangekomen bij onze accommodatie bleken er al mensen in te zitten, wij terug naar de receptie, bleek dat we de verkeerde sleutel hadden meegekregen. Bij onze eigen accommodatie aangekomen zagen we dat het huisje heel vies was en moesten we alles eerst goed zelf schoon gaan maken later bleek de magnetron en het baby bedje ook nog eens kapot te zijn, hiervoor hebben wij een melding gemaakt want wij moesten de fles van ons zoontje opwarmen, eindelijk na anderhalf uur kwam de technische dienst. Diezelfde avond ging ik eten halen bij de snackbar op het park, terug aangekomen bij ons huisje bleek de helft er niet bij te zitten plus de hele bestelling was verkeerd, terug naar de snackbar gegaan waar het geregeld werd en de medewerker het weer fout deed ( medewerker leek jonger dan 14 jaar ) waarop ik hem aansprak. Doordat wij zaterdags naar de efteling gingen zijn wij tot zondag gebleven en snel vertrokken. Ook hebben wij nog is dubbele linnenkosten betaald. Dit is de 2 e keer dat wij via Oostappen vakantiepark hebben overnacht, de eerste keer ging alles goed op een beschimmelt huisje na maar nu ging echt alles mis.

Een vergoeding of compensatie van Oostappen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 13 mei 2016 om 12:40 geantwoord

Geachte familie Batenburg, het betreurt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses hiervoor. Ik ga u compenseren via uw email adres en onze eigen kanalen. Hiermee sluit ik het dossier bij klacht.nl en daarmee opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door xxDeniies