Klacht: Onhygiënisch en slechte service

op 04 mei 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Graag wil ik een klacht doorgeven, deze klacht heb ik al via de klachtenformulier van oostappen vakantiegroep ingevuld afgelopen vrijdag maar tot op heden nog geen reactie gehad.
Afgelopen vrijdag kwamen wij aan op vakantiepark Droomgaard na een uur in de rij bij de receptie te hebben gestaan kregen wij de sleutels mee. Aangekomen bij onze accommodatie bleken er al mensen in te zitten, wij terug naar de receptie, bleek dat we de verkeerde sleutel hadden meegekregen. Bij onze eigen accommodatie aangekomen zagen we dat het huisje heel vies was en moesten we alles eerst goed zelf schoon gaan maken later bleek de magnetron en het baby bedje ook nog eens kapot te zijn, hiervoor hebben wij een melding gemaakt want wij moesten de fles van ons zoontje opwarmen, eindelijk na anderhalf uur kwam de technische dienst. Diezelfde avond ging ik eten halen bij de snackbar op het park, terug aangekomen bij ons huisje bleek de helft er niet bij te zitten plus de hele bestelling was verkeerd, terug naar de snackbar gegaan waar het geregeld werd en de medewerker het weer fout deed ( medewerker leek jonger dan 14 jaar ) waarop ik hem aansprak. Doordat wij zaterdags naar de efteling gingen zijn wij tot zondag gebleven en snel vertrokken. Ook hebben wij nog is dubbele linnenkosten betaald. Dit is de 2 e keer dat wij via Oostappen vakantiepark hebben overnacht, de eerste keer ging alles goed op een beschimmelt huisje na maar nu ging echt alles mis.

Wij hopen op een goede vergoeding van Oostappen vakantiepark.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 24 mei 2016 om 07:56 geantwoord

Beste Denise,

Alle meldingen die via ons klachtensysteem ingediend zijn worden via dat systeem afgehandeld. Afhandeling zal niet verlopen via Klacht.nl maar via ons eigen syteem omdat we op die manier controle houden op de diverse meldingen en het mogelijk dubbel indienden van meldingen.

Sander
Hospitality Team
Oostappen Groep Vakantieparken

Alle klachten die gemeld zijn door xxDeniies