Klacht: Onheuse bejegening door medewerker Estafette

op 13 mei 2020 over Omrin in de categorie Schoonmaakbedrijven

Vanmiddag 13 mei rond 15.30 kwam ik een auto met bruikbare goederen brengen bij Estafette Harlingen. Een 60-er jaren formica tafel werd geweogerd omdat er een deukje in het tafelblad zat. Toen ik daarop zei dat ik voortaan met mijn spullen naar een ander zou gaan, ging de mederkerker door het lint. Hij begon te schelden en aan mijn auto te rukken en te roepen dat ik mijn andere gore troep ook maar weer mee moest nemen etc. Dit lijkt me niet de manier waarop klanten dienen te worden bejegend. Hoewel ik de naam van de medewerker niet weet, kunt u aan het rooster wel nagaan wie er op deze dag en tijdstip bij de inname goederen werkte. Ik hoor graag van u wat uw reactie is.

Dat de medewerker wordt opgespoord en wordt gecorrigeerd. Dat ik persoonlijk excuses krijg. Een bloemetje is altijd leuk.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Omrin

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Omrin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bejegening