Klacht: Onhandige verpaking “dreumesvla”

op 21 augustus 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik hout er van om af en toe vla te eten op bed moet ik self weten toch?? en heb daarom vla gekocht van het merk Nestlé dreumesvla in losse plastik verpakkingenen in zo een kartonnetje lekker handig dacht ik.
Toen ging ik zitten en kneep zo heel zagtjes in de verpakkinkje en toen floepte alle vla er somaar uit over mij heen en ik kneep helemaalniet te hart ofsow net zo hart als ik anders knijp in een vlapak en nu sit ik helemaal onder de vla maar gelukkig had ik mijn tsjirt uit want het is so warm hier vandaag al de hele dag.
Sorrie ik ben dislekties dus ik tiep misgien een beetje raar maar ik doe egt mijn best wel ensow.

Als ze vla in een verpaking met draaidop doen of niet so verschrikkelijk dun maken dat het er somaar uitfloept als je er alleen maar sachtjes in knijpt en mij nieuwe vla geven want deeze kan ik egt niet meer opeten so en dat ze sorrie zeggen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 22 augustus 2017 om 15:03 geantwoord

Beste Tristan,
Bedankt voor je bericht via KLACHT.NL Het spijt me te vernemen dat je de NESTLÉ dreumesvla over je heen hebt gekregen; dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga je klacht onder de aandacht brengen van de betreffende marketing manager. Helaas kan ik je geen nieuwe verpakking dreumesvla toesturen aangezien het hier een product betreft dat koel moet worden bewaard. Ik stuur je daarom een fijn chocoladepakketje toe van NESTLÉ en hoop het zo een beetje goed te hebben gemaakt met je!
Met vriendelijke groeten,
Tonny

3 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Nestlé is afgesloten door de melder van de klacht.

Heeft op 22 augustus 2017 om 20:33 geantwoord

Dank je wel tonny voor de gebooden oplosing ik ben er erg blij mee dat het toch alemaal goedgekomen is en ik zal de briefenbus goed in de gaten houden voor als het paketje bezorgt word. Het is inderdaat misgien een goed idee dat je mij geen nieuwe dreumesvla toestuurt aangezien het de laatste keer niet helemaal goed ging daarmee en ik helemaal er onder zat en ik allemaal was in de wasmasjiene moest gaan stoppen enso. Ik hoop dat je niet te boos bent geweest op de marketing manager want ik snap ook wel dat hij het allemaal niet so bedoelt hebt en moeilek alle dreumesvlaverpakkinkjes van een handige draaidop kan gaan voorsien. Nogmaals dank je wel en heel veel lievs van mij Tristan

Alle klachten die gemeld zijn door TristanP