Klacht: Ongewilde abonnement verlenging

op 12 september 2017 over Kamernet in de categorie Makelaars

Ik heb voor 15 dagen een proefabonnement genomen bij Kamernet. Dit abonnement beviel mij niet omdat ik geen antwoorden kreeg op mijn reacties of het ging om oplichters achter de advertentie. Ik kijk altijd heel zorgvuldig of het om een automatisch verlengd abonnement gaat, echter heeft kamernet dit zo erg verstopt dat ik het over het hoofd heb gezien. Nu kreeg ik opeens een mail dat er binnen een paar dagen nog eens 21euro zou worden afgeschreven. Het gaat niet om een groot bedrag, maar ik weiger dit te betalen omdat ik me misleid voel door kamernet. Ik heb het abonnement gelijk beeindigd en de incasso stopgezet voor kamernet. Ik heb ze een nette mail gestuurd, echter houden ze stug vast met dat ik moet betalen. Zoals in de bijlage te zien is, staat er nergens duidelijk dat het om een automatische verlenging gaat en staat het verscholen in hun algemene voorwaarden. Volgens de consumentenbond en de wet moet dit duidelijk vermeld worden en mag het niet alleen in de algemene voorwaarden zitten.

Als ze ophouden met €21,- van mij proberen te krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 18 september 2017 om 10:40 geantwoord

Heeft op 26 september 2017 om 05:36 geantwoord

Ik heb een duidelijke foto geplaatst van de betaalpagina, waar nergens impliciet staat dat ik een overeenkomst aan ga met jullie voor een automatisch verlengend abbonement. Als het niet helpt via deze organisatie probeer ik het nu via de consumetenbond, mocht dat niet helpen dan moet ik jullie vragen deze zaak aan de kantonrechter voor te leggen. Jullie proberen €21,- af te roggelen van de verkeerde. Natuurlijk gaat het hier niet om de hoogte van het bedrag, maar om het principe. Ik laat jullie misselijkmakende praktijken hier niet zomaar mee weg komen!

Alle klachten die gemeld zijn door Dasno7