Klacht: Ongewenste wijziging abonnement naar Pretium

op 20 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Mijn moeder van 80 is gebeld door een medewerker van Pretium die net zo lang heeft doorgedramd tot zij drie keer een vraag met “ja” heeft beantwoord. Zij wil echter helemaal niet overstappen, sterker nog haar huidige abonnement heeft nog een looptijd van 10 maanden en zou dus een boete aan de huidige provider moeten betalen.De bevestigingsbrief is gedateerd op 13 januari, maar is pas op 16 januari ontvangen, hetgeen dus af gaat van de annuleringstermijn van 7 dagen.
Gezien de klachtenlijst lijkt het er op dat Pretium bewust oudere mensen belt en hen onder druk zet!

Annulering van het aangesmeerde abonnement (en een boete voor Pretium wegens ongeoorloofde wervingstechnieken, dit soort bedrijven moet absoluut verboden worden)

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 20 januari 2014 om 10:40 geantwoord

Beste mevrouw Van Dijk,

Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw moeder bij Pretium op 18 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.
In overleg via de e-mail is Pretium op 20 januari 2014 tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

Alle klachten die gemeld zijn door martinevandijk