Klacht: ongewenste post

op 15 januari 2014 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 15 januari 2014 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joris,

Allereerst hartelijk dank voor uw melding.

Sandd bezorgt post aan de hand van een adressenbestand van onze opdrachtgevers. Dit betekent voor u dat u wijzigingen (bv. het niet willen ontvangen van post) kunt doorgeven aan degene die u het poststuk graag wil laten lezen, onze opdrachtgevers dus. Sandd beschikt zelf niet over adressenbestanden.

Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons e-mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sandd bv
Afdeling Sales

Alle klachten die gemeld zijn door edjo