Klacht: ongewenste pakketjes

op 18 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

een tijdje terug ontving mijn dochter een pakketje met producten die zij besteld zou hebben via uw site met daarbij een factuur, dit klopt niet , ze heeft geen bestelling gedaan.
Na mailcontact met luxstyle afgesproken de producten terug te sturen .
Dit hebben we gedaan maar zonder resultaat , we blijven aanmaningen krijgen en inmiddels ook een nieuw pakket met nieuwe factuur gekregen….

Als de openstaande facturen worden kwijtgescholden en alle eventuele extra kosten
En er GEEN pakketjes meer binnen komen van dit bedrijf

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 27 juni 2017 om 20:43 geantwoord

Wij verwerken en versturen een bestelling wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling worden ingevoerd. Tijdens het plaatsen van een bestelling dient de besteller akkoord te gaan met de bestelling en de verzending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om eventueel de bestelling te annuleren.
Graag ontvangen wij van u een kopie van het verzendbewijs + nummer van de bestelling die u heeft teruggestuurd op dit e-mailadres: incasso@luxstyle.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Toverkat 1