Klacht: Ongewenste mail

op 10 mei 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Ik krijg voortdurend mail van twoo dat iemand met mij wil chatten.
Ik heb nooit een account aangemaakt op twoo. Ik kan ook niet “uitschrijven” omdat je dan moet inloggen op twoo. En dat wordt een beetje moeilijk natuurlijk als je geen account hebt

Mijn e-mailadres uit het systeem verwijderen en het account dat eventueel aan dat e-mailadres zou hangen Het is niet mijn account en wens niet lastig gevallen te worden hiermee

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 10 mei 2017 om 15:18 geantwoord

Goedemiddag,

Dank je wel voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken.
Een van je contactpersonen trachtte jou onlangs uit te nodigen voor Twoo, en via de uitnodiging die je ontving, registreerde je een voorlopige account op de site, zoals ook uitgelegd in de uitnodigingsmail.

Ik heb al je gegevens nu laten wissen voor je.

Maak er nog een mooie dag van!

Heeft op 10 mei 2017 om 18:17 geantwoord

Ik krijg een bericht dat alle gegevens gewist zijn. Dat kan ik natuurlijk niet nakijken. Daarnaast is het buitengewoon brutaal om een mail met een uitnodiging te sturen terwijl ik geen account heb. Om vervolgens meteen een account aan te maken als je de mail opent.
Over een uitleg in de uitnodigingsmail is geen sprake.

Dit is misleidend en spam

Alle klachten die gemeld zijn door Vleugeltje